Please update your Flash Player to view content.

Atrin sport

نکات مهم

هاپکیدو (دفاع شخصی) استاد محمد ضیایی پور

رشته : هاپکیدو (دفاع شخصی) نام مربی : استاد م...

ايروبيك استاد كرامتي

ايروبيك  استاد كرامتي ایروبیک یا حرکات موزون هو...

تكواندو استاد كفاشيان

استاد كفاشيان   تکواندو نام هنر رزمی...

يوگا استاد خسروي

يوگا استاد  خسروي مزایای جسمی یوگا : - ...

ایروبیک حرفه ای استاد جواد کاظمی

رشته : ایروبیک حرفه ای (بریک دنس-تکنو) نام مر...

كونگ فو استاد كريم قلي

سركار خانم : استاد ليلا كريم قلي مربي و داو...

کیک بوکس استاد کلابی

رشته : کیک بوکس نام مربی : استاد حمید کلابی ...

ایروبیک استاد رضایی

رشته : ایروبیک - ریتمیک نام مربی : خانم رضایی ...

ژیمناستیک استاد ابراهیمی

رشته : ژیمناستیک نام مربی : استاد ابراهیمی مرب...

کاراته استاد فاطمه اشک شیرین

رشته : کاراته نام مربی : استاد فاطمه اشک شیر...

  • هاپکیدو (دفاع شخصی) استاد محمد ضیایی پور

  • ايروبيك استاد كرامتي

  • تكواندو استاد كفاشيان

  • يوگا استاد خسروي

  • ایروبیک حرفه ای استاد جواد کاظمی

  • كونگ فو استاد كريم قلي

  • کیک بوکس استاد کلابی

  • ایروبیک استاد رضایی

  • ژیمناستیک استاد ابراهیمی

  • کاراته استاد فاطمه اشک شیرین

پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی آترین شهریار

آموزش پوش آپ اصلاح شده

یکشنبه, 04 مرداد 1394 ساعت 10:43 مدیریت
چاپ مشاهده در قالب PDF

موزش پوش آپ اصلاح شده

پوش آپ اصلاح شده شکل ساده حرکت ابتدای شنا سوئدی می باشد، این حرکت برای کسانی که توانایی عضلانی پایینی در عضلات دست و کمربند شانه ای دارند و نمی توانند دیگر انواع حرکات پوش آپ را انجام دهند مناسب می باشد.بر اساس توضیح و تصویر می توانید متوجه چگونگی انجام این حرکت شوید.

الف) روی شکم بخوابید، زانوهایتان را خم کنید، به طوری که قوزک های پا ضربدری روی هم قرار گیرند. آرنج ها را خم کنید و کف دست ها را (در اطراف بدن و مقابل شانه ها)روی زمین قرار دهید. دست ها را صاف کرده و بدن را بلند کنید، به طوری که روی زانوها و کف دست ها تکیه داشته باشید. چانه را کمی به سمت سینه ها متمایل کنید تا پیشانی روبه روی زمین قرار گیرد. شکم را سفت کنید.

پوش آپ اصلاح شده

ادامه مطلب...
 

درس های زندگی که می توانیم از ورزش یاد بگیریم

یکشنبه, 04 مرداد 1394 ساعت 10:42 مدیریت
چاپ مشاهده در قالب PDF

درس های زندگی که می توانیم از ورزش یاد بگیریم

وقتی از ورزش و فعالیت بدنی حرف میزنیم، شاید تنها چیزی که از ذهنمان می گذرد یا بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، سلامتی و تناسب اندام باشد. اما ورزش کردن تنها جسم ما را تحت تأثیر خود قرار نمی دهد، بلکه زندگی و تفکرات ما را نیز دگرگون می کند. شاید از خودتان بپرسید، چگونه یک فعالیت فیزیکی می تواند پندآموز باشد؟ تأثیرات مفید فعالیت ورزشی بر سلامت، تناسب اندام، افزایش ظرفیت قلبی عروقی و تنفسی و کاهش استرس و … انکارناپذیر است. اما جالب است بدانید که همین فعالیت بدنی اگر تداوم داشته باشد، تغییراتی در نگرش ورزشکار در زندگی ایجاد می‌کند و دریچه‌های جدیدی را برای او می‌گشاید. وقتی که در حال مطالعه مطلبی در این وب سایت بودم، به فکرم رسید که شاید بد نباشد تا از این تجربیات، دیگران هم استفاده کنند.

درس های زندگی که می توانیم از ورزش یاد می گیریم

ادامه مطلب...
 

وقتی که اراده پشت سن و سال را به زمین می کوبد

یکشنبه, 04 مرداد 1394 ساعت 10:42 مدیریت
چاپ مشاهده در قالب PDF

وقتی که اراده پشت سن و سال را به زمین می کوبد

تا به حال چقدر به قدرت اراده فکر کرده اید؟ چقدر به این فکر کرده اید که امیدواری و تلاش می تواند مانند یک پل شما را موفقیت برساند؟ از نظر من اراده و امید مانند یک شاه کلید است که می تواند قفل هر دری را باز کند.

وقتی که اراده پشت سن و سال را به زمین می کوبد

ادامه مطلب...
 

7غذای مناسب برای تقویت استخوان ها

یکشنبه, 04 مرداد 1394 ساعت 10:41 مدیریت
چاپ مشاهده در قالب PDF

 

7غذای مناسب برای تقویت استخوان ها

استخوان های قوی تر شما را کم تر مستعد شکستگی یا پوکی استخوان در سنین پیری می کند. شاید برایتان جالب نباشد اما لازم است تا فرصت دارید با تقویت استخوان ها ضریب اطمینان از داشتن اسکلت قوی در سن پیری را بالا ببرید. در این مطلب شما را با بهترین غذا ها برای حفظ و نگهداری از استخوان های سالم آشنا می کنیم.

7 غذای مناسب برای تقویت استخوان ها

ادامه مطلب...
 

تناسب ‌اندام هوازی چیست

یکشنبه, 04 مرداد 1394 ساعت 10:35 مدیریت
چاپ مشاهده در قالب PDF

تناسب ‌اندام هوازی چیست

تناسب ‌اندام یا سلامتی که از راه فعالیت ‌ها و تمرینات هوازی به دست می‌آید را تناسب ‌اندام هوازی می‌نامند. واژه هوازی (ایروبیک) صفتی است که معمولاً به چیزی که به هوا نیاز دارد مرتبط است.

بعد از تعریف تناسب‌ اندام هوازی می‌توانیم به سراغ اطلاعات مربوط به تمرینات و تست‌های آن برویم. با افزایش بیماری‌های قلبی-عروقی در دنیای مدرن امروز، نیاز به مراقبت بیشتر از تناسب ‌اندام هوازی خود امر مهمی است. فعالیت‌های مختلف که تحت تمرینات قلبی-عروقی دسته‌ بندی می‌شوند شامل دویدن، شنا کردن، دوچرخه‌ سواری و امثال این می‌شود. این تمرینات (و شدت، تکرار و طول ‌مدت آنها) باید برحسب سطح تناسب ‌اندام فرد انجام گیرد.

تناسب ‌اندام هوازی چیست

ادامه مطلب...
 

صفحه 7 از 22

<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

تصویر تصادفی

atin (1).jpg

نظرسنجی

باشگاه ورزشی آترین از چه جنبه ای مورد توجه است ؟







حاضرین در سایت

ما 30 مهمان آنلاین داریم

آمار سایت

بازدیدکنندگان : 61604
You are here:   خانه
| + - | RTL - LTR